Za sve informacije pozovite: 066.9222777

Izrada web sajtova

izrada web sajtova

Kako sajt postaje vaš najbolji prodavac


Veliki broj domaćih kompanija razvoju svog Internet nastupa i WEB sajta posvećuje jako malu pažnju. To je posledica nedostatka svesti o ogromnom rastu Internet mašinerije i mogućnostima koje vam globalna mreža pruža uz male i ispravno usmerene investicije. Neke kompanije zadovolje se samom činjenicom da su napravile svoju prezentaciju, nesvesni da je to u današnje vreme samo osnova ozbiljnog nastupa na Internetu. Svaki kompanijski sajt svoj pravi smisao dobija tek onda kada njegov broj posetilaca dostigne onaj nivo koji može dati doprinos unapređenju prodaje, prepoznatljivosti kompanije i interakciji sa posetiocima. Kako unaprediti svoj WEB sajt i pretvoriti ga u svog najboljeg prodavca? Za početak, potrebno je da shvatite da je pretraga prema ključnim rečima putem pretraživača najčešći izvor poseta sajtovima, pa da je samim tim rad na sajtu potrebno prvenstveno usmeriti u tom pravcu. Poseta vašeg sajta direktno zavisi od toga kako vas algoritam pretraživača rangira na svojoj listi rezultata pretrage, jer najveću šansu za pridobijanje posetioca imaju prvorangirani sajtovi.

Pokušaćemo da Vam damo savete koji iz našeg iskustva sigurno daju odlične rezultate:

- Prvi korak je svakako prilagođavanje sadržaja na samom sajtu. Stručnjaci za izradu WEB sajtova uradiće vam ovu bazičnu operaciju pažljivom analizom ključnih pojmova vezanih za oblast vašeg poslovanja. Potrebno je da na najvažnijim pozicijama sajta budu upotrebljene tekstualne formulacije koje se najčešće traže u datoj oblasti.

- Drugi korak je primarno vezan za tekstualni sadržaj sajta. Pretraživači najbolje rangiraju originalne tekstualne sadržaje, pa se trudite da ne kopirate formulacije, definicije i članke koji su vam se dopali na drugim sajtovima.

- Treći i najzahtevniji korak svakako je internet promocija veb sajta. To je najvažniji segment u razvoju svakog ozbiljnog sajta i taj proces, realno, traje dok traje i sam sajt. Budite izuzetno pažljivi kod izbora kompanije koja vam nudi ovu vrstu web razvoja, jer posledica pogrešnog izbora može biti kažnjavanje vašeg sajta od strane pretraživača. Najviše se čuvajte onih kompanija koje vam obećavaju da će ovaj proces završiti u kratkom roku, jer to je naravno moguće učiniti ali rezultati su kratkoročni a krajnja posledica jeste kažnjavanje vašeg sajta. Ovaj proces primarno je vezan za podizanje kredibiliteta vašeg sajta na pretraživačima putem različitih alata: postavljanje vašeg linka na relevantnim sajtovima, formiranje blogova sa linkovima, pravljenje profila na forumima, web 2.0 sajtovima i direktorijumima, postavljanje video klipova, itd. Sve to na karikiran način možemo opisati formulacijom ‘’što više to bolje’’, ali bitno je znati da link na ‘’relevantnom’’ sajtu koji je odlično posećen vredi kao 100 linkova na nekim manje značajnim ili nerelevantnim sajtovima. Zašto postoji opasnost od kazne? Algoritmi pretraživača u stanju su da procene nerealno brz rast broja linkova ka vašem sajtu i na to gledaju kao na veštačko i usiljeno manipulisanje rejtingom sajta. To naročito predstavlja opasnost kod novih sajtova sa još uvek slabim rejtingom. Ovo je jedna od najčešćih grešaka kod ljudi bez iskustva koji se bave ovim poslom, a posledice mogu biti pogubne i trajne po sam sajt.

Neki od narednih tekstova u našoj rublici Saveti biće posvećen ostalim metodama koje mogu unaprediti vaš internet nastup i poboljšati posetu vašem sajtu. Pratite nas!





Najnoviji poslovni saveti